Clicky

کھانا پکانے کےطریقے سے علاج کیسے ہوسکتا ہے؟

0 157

کھانا پکانے کے طریقے سے علاج کیسے ہوسکتا ہے؟

جب آپ اپنے کھانے میں صحت مند کھانوں۔ کی تعداد بڑھانے کے لئے تیز اور آسان طریقہ تلاش کررہے ہیں۔ تو آپ مزید معلومات حاصل کرنا چاہیں گے کہ کھانا پکانے کے ۔دوران کون سے وٹامن آسانی سے ختم ہوجاتا ہے۔ یہاں بہت سارے وٹامن موجود ہیں۔ جن کی ہمیں یہ یقینی بنانے کی ضرورت ہے۔ کہ ہم ہر روز حاصل کریں ، لیکن یہ جاننے کے لئے کہ ہمیں کس چیز کی ضرورت ہے۔ وہ مشکل ہوسکتا ہے۔ زیادہ تر لوگ جانتے ہیں۔ کہ آپ کو تازہ پھل اور سبزیوں کی متوازن غذا کھانی چاہئے۔ تاہم ، اس بات پر۔ انحصار کرتے ہوئے کہ آپ کیا پکاتے ہیں۔ اور یہ کس طرح تیار ہے ،

ان میں سے کچھ غذائی۔ اجزاء کھو سکتے ہیں یا چھین سکتے ہیں۔ خوش قسمتی سے ، کھانا پکانے کے دوران کس وٹامن کو آسانی سے ختم کیا جاتا ہے اس کے بارے میں جاننے سے آپ کو یہ یقینی بنانے میں مدد مل سکتی ہے کہ آپ کو اپنے جسم کو درکار تمام غذائی اجزاء مل رہے ہیں۔ وٹامن اے کھانا پکانے کے دوران سب سے آسانی سے تباہ ہونے والے وٹامنز میں سے ایک ہے۔ چونکہ یہ وٹامن پانی میں گھلنشیل ہے ، لہذا یہ پانی میں گھل جائے گا اور جلدی ختم ہوجائے گا۔ یہی وجہ ہے کہ پالک کو پکا نہ کھانے کی سفارش کی جاتی ہے کیونکہ یہ اپنے پالک رنگ اور اس کی غذائیت کی قیمت کو بھی کھو دے گی۔

مزید پڑھیں۔۔ گرتے بالوں کو روکنے کے 5 مختلف طریقے

اگر آپ اسے استعمال کرنے جارہے ہیں تو ، آپ اسے استعمال کرنے سے پہلے اسے نکالنا چاہتے ہیں۔ بیٹا کیروٹین ایک اور وٹامن ہے جو کھانا پکانے میں آسانی سے گر جاتا ہے۔ یہ وہی ہے جیسے بیٹا کیروٹین گاجر اور کینٹالپ میں پایا جاتا ہے۔ اگر آپ اپنی غذا میں اس غذائیت کو شامل کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ سرخ اور پیلے رنگ کی بجائے گہری سبز پتوں والی سبزیاں جیسے کیلے اور پالک شامل کرنا چاہتے ہیں۔ ان سبزیوں میں بیٹا کیروٹین کی دوگنی مقدار ہوتی ہے جو گاجر اور کینٹالپ کرتے ہیں جس کی وجہ سے وہ کم کیلوری والی غذا کے ل. بہتر انتخاب بن سکتے ہیں۔

کھانا پکانے میں وٹامن ڈی بھی تباہ ہوجاتا ہے۔ یہ وٹامن ہے جو ہماری ہڈیوں کو مضبوط رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ در حقیقت ، یہ تجویز کی جاتی ہے کہ حاملہ خواتین اور بچے پروسس شدہ کھانوں سے دور رہیں کیونکہ وٹامن ڈی کی موجودگی سے بچے کی نشوونما سخت ہوتی ہے۔ تاہم ، پالک میں کافی مقدار میں وٹامن ڈی ہوتا ہے جسے آپ اپنے بچے کو نقصان پہنچانے کی فکر کیے بغیر خود ہی کھا سکتے ہیں۔ آپ کو شاید اس کا احساس ہی نہیں ہوسکتا ہے لیکن کچھ ایسی غذائیں بھی ہیں جن میں وٹامن اے کی اعلی سطح ہوتی ہے

کھانا پکانے کے طریقے سے علاج کیسے ہوسکتا ہے؟

اورنج مرچ ان میں سے ایک ہے ، لہذا جب انہیں پکایا جاتا ہے تو وہ تھوڑا سا سبز ہوجاتے ہیں۔ بس اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ تھوڑا سا سبز اچھا ہے ، اسی طرح تھوڑا سا زرد بھی صحت مند ہے۔ کھانا پکانے کے دوران وٹامن سی کھو جاتا ہے کیونکہ اس کے جسم میں ایک لمبی عمر ہوتی ہے۔ جب یہ پک جاتا ہے تو اس میں موجود تیزاب آکسائڈائز ہوجاتا ہے۔ نتیجے کے طور پر ، اس میں موجود وٹامن سی وٹامن اے میں تبدیل ہوجاتا ہے ، یہ دونوں وٹامنز آپ کو حمل کے دوران صحتمند رکھ سکتے ہیں ، لیکن وٹامن اے موتیابند جیسی بعض بیماریوں کا مقابلہ کرنے میں بہتر ہے۔

نیز ، یہ آپ کی آنکھوں کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے اور یہ آپ کے مدافعتی نظام کو فروغ دیتا ہے۔ کھانا پکانے کے دوران کون سا وٹامن آسانی سے ختم ہوجاتا ہے وہ آئرن ہے۔ یہ عام طور پر سمندری غذا اور گوشت میں پایا جاتا ہے۔ یہ ایک قسم کا وٹامن اے ہے جو مختلف کھانوں میں تھوڑی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ جب پکایا جائے تو ، آئرن اپنے فوائد کھو دیتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ اپنی غذا میں کافی مقدار میں آئرن حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو زیادہ اناج ، انڈے ، اور سبزیاں کھانے کی ضرورت ہے۔ کھانا پکانے کے دوران کون سا وٹامن آسانی سے ختم ہوجاتا ہے کیلشیم ہے۔

کھانا پکانے کے طریقے سے علاج کیسے ہوسکتا ہے؟

یہ دودھ ، کریم ، آئس کریم ، سبزیاں ، اور دیگر کھانے پینے میں پایا جاتا ہے۔ صحت مند ہڈیوں کے لئے کیلشیم ایک اہم غذائیت ہے۔ اگر آپ اپنی غذا میں کافی مقدار میں کیلشیم حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنی غذا میں کافی مقدار میں کیلشیم سے بھرپور غذا شامل کریں۔ کھانا پکانے کے دوران کون سا وٹامن آسانی سے ختم ہوجاتا ہے؟ وٹامن سی یہ پانی میں گھلنشیل وٹامن ہے۔ یہ ھٹی کھانوں جیسے سنتری اور لیموں میں پایا جاسکتا ہے۔ یہ وٹامن ایک اینٹی آکسیڈینٹ ہے ، جس کا مطلب ہے کہ یہ آزاد ریڈیکلز سے لڑتا ہے۔

فری ریڈیکل غیر مستحکم انو ہیں جو جسم کے کھانے کو توڑنے پر بنائے جاتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹس آزاد ریڈیکلز کو خلیوں کو نقصان پہنچانے اور کینسر جیسی بیماریوں کو ممکن بنانے سے روکنے میں مدد کرتے ہیں بی وٹامن کے بارے میں کیا خیال ہے؟ بی وٹامن پانی میں گھلنشیل ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ وہ اپنے مختلف اجزاء میں جدا نہیں ہیں۔ در حقیقت ، وہ پیچیدہ بی وٹامنز میں ایک ساتھ پائے جاتے ہیں۔ A اور C وٹامن کی طرح ، وہ کھانا پکانے کے دوران بھی کھو جاتے ہیں۔ اگر آپ کھانا پکانے کے دوران بی وٹامن آسانی سے ختم ہوجاتے ہیں تو زیادہ سے زیادہ پھل اور سبزیوں کی مقدار میں اضافہ کرنا چاہئے۔

کھانا پکانے کے طریقے سے علاج کیسے ہوسکتا ہے؟

آئرن کا کیا ہوگا؟ آئرن وہ دھات ہے جو گوشت اور دیگر جانوروں کی مصنوعات میں پائی جاتی ہے۔ یہ خون کے سرخ خلیوں کی تیاری اور ہیموگلوبن کی نقل و حمل کے لئے ضروری ہے۔ کھانا پکانے سے آئرن کو بھی کمزور ہوجاتا ہے لہذا کھانا پکانے سے پہلے پوری شکل میں یا ضمیمہ کے طور پر اس کا استعمال بہترین ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.