Clicky

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

0 168

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

کسی بھی آن لائن یونیورسٹی میں درخواست دینے کا ابتدائی مرحلہ AIU کی توثیق ہے۔ داخلہ لینے اور اپنی پسند کی یونیورسٹی سے بیچلر کی ڈگری حاصل کرنے کا پہلا قدم ہے۔ یہ بہت سارے طلباء کے لئے پریشان کن کام ہوسکتا ہے ۔ لیکن ایک بار جب آپ اس عمل کو سمجھ گئے تو ، اس سے آپ کو آرام کرنے اور شروع کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

کسی بھی تسلیم شدہ یونیورسٹی میں داخلہ ایک تعلیمی فیصلہ ہوتا ہے جو متعدد عوامل پر مبنی ہوتا ہے۔ ان عوامل میں سے ایک آپ کا جی ایم اے ٹی اسکور ہے۔ آپ کے داخلے کے لئے درخواست کا اس اسکور کے مطابق جائزہ لیا جائے گا۔ یونیورسٹی میں داخلہ کا دفتر آپ کی درخواستوں کی۔ خوبیوں کی بنیاد پر جائزہ لے گا اور داخلے کا فیصلہ کرے گا۔

جب۔ آپ کسی آن لائن یونیورسٹی میں داخلے کے لئے درخواست جمع کرواتے ہیں۔ تو ، آپ سے GMAT اسکور کا ثبوت پیش کرنے کو کہا جائے گا۔ آپ یا تو GMAT کے نتائج آپ کو بھیج سکتے ہیں ۔یا انہیں فیکس یا ای میل کے ذریعے بھیج سکتے ہیں۔ ایسی صورتوں میں۔ جب آپ کے نتائج یونیورسٹی کو بروقت موصول نہیں ہوتے ہیں۔ تو آپ اپنے فیصلے کے انتظار کے لئے درخواست کرسکیں گے۔ ہر یونیورسٹی کے ذریعہ یونیورسٹی میں۔ داخلے کے فیصلوں کے لئے انتظار کی مدت مقرر کی جاتی ہے۔

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

آپ کے GMAT نتائج موصول ہونے کے بعد ، آپ کے انتظار کی۔ مدت شروع ہوگی۔ یونیورسٹی کے ذریعہ آپ کو کتنا لمبا انتظار کرنا ۔پڑے گا۔ اگر داخلے میں تاخیر ہو تو ۔ آپ کے پاس معاون دستاویزات پیش کرنے ۔اور فورم کے چرچے ۔میں حصہ لینے کے لئے ابھی بھی وقت ہوسکتا ہے۔

درخواست کے عمل کو شروع کرنے سے پہلے ۔آپ کو یہ فیصلہ کرنا ہوگا کہ آپ یونیورسٹی میں بیچلر کی ڈگری حاصل کریں گے ۔یا نہیں ، یا اگر ۔آپ گریجویشن کے بعد کسی اور ادارے میں منتقل ہونے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ یہ ایک بہت اہم فیصلہ ہے کیونکہ اس سے یہ حکم ہوگا کہ آپ داخلے کے ۔عمل کو کس طرح سنبھالتے ہیں اور آپ کون سے پروگراموں میں داخلے کے لئے انتخاب کرسکتے ہیں۔ کسی دوسرے ادارے ۔میں منتقل ہونے کے لئے آپ کو نئے اسکول میں داخلے کے لئے اہلیت کی تمام ضروریات کو پورا کرنے ۔کی ضرورت ہوگی۔ آپ کو اس اسکول کی داخلہ ۔کی حیثیت کی بھی تصدیق کرنی چاہئے جس پر آپ غور کر رہے ہیں۔ تاکہ آپ کو یقین ہو سکے کہ آپ ابھی بھی اپنی یونیورسٹی۔ کے شیڈول میں داخلہ لے رہے ہیں۔

اس عمل کا اگلا مرحلہ یہ ہے ۔کہ آپ اپنے GMAT اسکور جمع کروائیں۔ آپ کو۔ اپنے اسکور کو الیکٹرانک طریقہ یا مصدقہ میل کے ذریعے بھیجنے کی ضرورت ہوگی۔ آپ۔ کے اسکورز یونیورسٹی کے داخلہ آفس کے لئے اس بات کا تعین کرنے کے لئے ۔ضروری ہوں گے کہ آپ داخلے کے کم سے کم تقاضے پورے کرتے ہیں۔ یا نہیں۔ داخلے کا عمل عام طور پر کسی بھی دوسری ضروریات کے۔ بارے میں انکوائری کے ساتھ شروع ہوتا ہے ۔جیسے آپ کے پاس سابقہ ​​اسکور ، پیشگی کام کا تجربہ ، اور اگر آپ GMAT استعمال کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

داخلے کا عمل شروع ہونے کے بعد ، آپ کو اپنی قبولیت سے متعلق ایک اطلاع موصول ہوگی اور عام طور پر ایک یا دو ہفتے میں اس کی تصدیق موصول ہوگی۔ اگر آپ یونیورسٹی میں داخلے کے لئے دعوت نامہ قبول کرتے ہیں تو ، آپ تمام مطلوبہ کاغذی کام مکمل کریں گے اور ذاتی طور پر داخلے کے ل. پیش ہوں گے۔ عام طور پر ، آپ کو دعوت کا جواب دینے اور دعوت نامے کو باضابطہ طور پر قبول کرنے کے لیے کئی دن دیئے جائیں گے۔ ایک بار جب آپ دعوت نامہ قبول کرلیں تو ، آپ کو داخلہ فارم کی ڈاک یا تصدیق کے ذریعہ بھیج دیا جائے گا۔

اے ای یو یو سے آن لائن بیچلر آف سائنس ڈگری میں درخواست دینے والے طلباء کو داخلے کا وہی معیار ملے گا جیسے ان کے طلباء بطور ذاتی طور پر درخواست دیں۔ اس میں کوئی خاص طریقہ کار شامل نہیں ہے۔ ایک بار جب طالب علم نے اپنا تمام مطلوبہ کاغذی کام مکمل کرلیا اور یونیورسٹی میں جمع کرادیا تو ، ان کی تصدیق ہوجائے گی۔ اگر آپ اے ای یو یو سے بیچلر آف سائنس ڈگری حاصل کرنے کے بارے میں مزید معلومات چاہتے ہیں تو ، براہ کرم اسکول کی ویب سائٹ پر کلک کریں۔

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

طلباء جو کئی سالوں سے اسکول سے باہر ہیں انہیں داخلے کے لئے ویٹ لسٹ میں رکھا جاسکتا ہے۔ کسی طالب علم کو واپس اعلیٰ تعلیم کے کسی ادارے میں داخل کرنے کا عمل بعض اوقات انتہائی مشکل ہوسکتا ہے۔ بہت سارے کالج اور یونیورسٹیاں “پوائنٹس سسٹم” استعمال کرتی ہیں جو امیدوار کے داخلے کے مضمون کی بنیاد پر ان کے اعداد و شمار کی جانچ کرتی ہیں۔ اگر کسی طالب علم کی کارکردگی معیار سے کم ہے تو ، وہ پروگرام میں واپس آنے سے پہلے کئی سالوں کا انتظار کر سکتے ہیں۔ جن طلبا کو اعلی درجہ نہیں ملتا ہے ان کے لئے ، ابھی بھی ایسے اقدامات باقی ہیں جو ان کے داخلے کے امکانات کو بڑھانے کے لئے اٹھائے جاسکتے ہیں۔

کسی AIU پروگرام میں اپنی قبولیت کو بہتر بنانے کے لئے ، آپ کو کم سے کم ایک ماہ قبل یونیورسٹی میں اپنی درخواست کا مواد پیش کرنا چاہئے۔ اگر آپ کی درخواست موصول ہوئی ہے اور منظور شدہ ہے تو ، آپ کو قبولیت کی توثیق ملے گی۔ ایک بار جب آپ کو سرکاری طور پر اعلی تعلیم کے ایک ادارے میں قبول کرلیا جاتا ہے ، تو آپ مکمل ہونے پر اپنی ڈگری حاصل کریں گے۔ طلباء کا ریکارڈ جو آپ یونیورسٹی میں جمع کرتے ہیں وہ آپ کے تعلیمی کیریئر کے مستقل ریکارڈ کے طور پر کام کرے گا۔

کسی بھی یونیورسٹی میں داخلہ لینے کی تیاری کیسے کریں

یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ کسی بھی یونیورسٹی یا کالج میں داخلہ ایک ایسا عمل ہے جس میں وقت لگ سکتا ہے۔ عمل آتے ہی طلبا تیاری کر کے اپنی کامیابی کے امکانات کو بہتر بناسکتے ہیں۔ داخلے کے عمل کو تیز کرنے میں مدد کے لئے وہ داخلہ نمائندوں کے ساتھ بھی کام کرسکتے ہیں۔ مناسب تیاری اور نمائندگی کے ساتھ ، کسی فرد AIU پروگرام کا انتخاب کرتے وقت کامیابی کے امکانات میں اضافہ کرسکتا ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.